Цілі сталого розвитку

Аспірант кафедри БМІ отримав сертифікати про закінчення навчальних курсів
Аспірант кафедри БМІ отримав сертифікати про закінчення навчальних курсів

23.04.2020

Аспірант Ібрагім Юнус Абделхамід заявив, що незважаючи на карантин і роботу навчальних закладів в дистанційному режимі, можливості для навчання продовжують бути доступні для всіх.

Завдяки підтримці наукового керівника професора Олега Григоровича Авруніна Ібрагім Юнус Абделхамід закінчив кілька онлайн-тренінгів та навчальних курсів з акредитацією (CME). Всього приблизно 32 курса з 32 сертифікатами, включаючи курси, пов’язані безпосередньо зі сферою його наукових інтересів: функціональні методи діагностики; особливості клінічного лікування важкої гострої респіраторної інфекції в умовах пандемії CORONA VIRUS (2019 NCOV); курс «Введення в епідеміологію інфекційних захворювань».

Times Higher Education оцінив внесок ХНУРЕ у досягнення Цілей сталого розвитку
Times Higher Education оцінив внесок ХНУРЕ у досягнення Цілей сталого розвитку

22.04.2020

Другий рік поспіль впливове британське видання Times Higher Education (THE) публікує рейтинг університетів світу THE University Impact Rankings.

Дистанційне навчання. Нові виклики: тепер і екзамени в онлайн режимі
Дистанційне навчання. Нові виклики: тепер і екзамени в онлайн режимі

15.04.2020

Ми продовжуємо розширювати свої знання та вдосконалювати навички дистанційного навчання. Тепер набули нового досвіду – як проводити іспит в онлайн режимі. Сьогодні пройшов екзамен з дисципліни «Методи та системи штучного інтелекту» для групи ІТКНз-17-1. До модулю цього курсу було додано тему «Екзамен» з розділом «Завдання». У цьому розділі для кожного студента передбачена папка, в яку студент поміщає свою відповідь на екзаменаційний білет. На початку іспиту викладач і студенти зустрілися на відеоконференції в Google Hangouts Meet. Для підтвердження участі в іспиті кожен студент надіслав зі своєї адреси на домені nure.ua порожній лист викладачеві, у відповідь отримав pdf файл з екзаменаційним білетом. Протягом двох годин студенти писали відповіді на запитання своїх квитків. Кожен студент свою рукописну відповідь фотографував, сформував pdf файл і відіслав на сторінку курсу, помістивши його в тему «Екзамен», розділ «Завдання», в папку зі своїм прізвищем. Наступні дві години викладач перевіряв отримані відповіді. Потім всі знову зібралися на відеоконференцію, де кожному студенту викладач озвучив його оцінку в балах. Оцінка залежала не тільки від того, наскільки добре написано відповіді на запитання екзаменаційного білету, але й від роботи в семестрі, виконаних лабораторно-практичних завдань. Як правило, заочні студенти дуже щільно працюють, і вільного часу у них практично немає. Однак, вони відрізняються цілеспрямованістю і зрілістю мислення, прагнуть засвоїти нові знання, часто навчаються пізно ввечері. Цікаво, що в умовах жорсткого deadline для здачі лабораторно-практичних завдань багато студентів прислали свої звіти пізно вночі, оскільки прагнули підвищити рейтингову оцінку ще до екзамену. Екзамен показав, що наші студенти – молодці і, хоча результати різні, але вони, як і ми, отримали новий досвід роботи на результат в умовах жорстких часових обмежень і роботи в режимі онлайн.

Хочеться відзначити також чітку і продуману роботу Навчально-наукового центру заочної форми навчання (ННЦЗФН). Електронна відомість та інструкція щодо її заповнення були надіслані заздалегідь, електронні адреси студентів на домені nure.ua також були розіслані завчасно. Все це дуже допомогло в роботі.

Передатестаційна практика в онлайн режимі
Передатестаційна практика в онлайн режимі

13.04.2020

Всі вже освоїлися з викладанням і навчанням в онлайн режимі. Але тепер новий виклик – як проходити передатестаційну практику в онлайні!

Ми створили на платформі MOODLE (dl.nure.ua) модуль «Передатестаційна практика студентів кафедри ШІ». Для кожного з трьох викладачів, керівників практики, зробили окремий Консультаційний пункт з виходом на відеоконференції в Google Hangouts Meet, куди викладач виходить щодня з наведеного в модулі розкладу для консультування студентів.

Можливості сучасних технологій панорамного відео для створення інтерактивного навчального контенту
Можливості сучасних технологій панорамного відео для створення інтерактивного навчального контенту

12.04.2020

Виклик, що пов’язаний з пандемією COVID-19, привів до того, що методи дистанційної освіти стали основними в умовах вимушеного карантину та самоізоляції учасників освітнього процесу.

Представники ХНУРЕ взяли участь у вебінарі в рамках ALL DIGITAL Week
Представники ХНУРЕ взяли участь у вебінарі в рамках ALL DIGITAL Week

30.03.2020

Кафедра системотехніки Харківського національного університету радіоелектроніки, в рамках роботи над проектом Erasmus + dComFra, долучилася до європейської ініціативи All Digital Week, під час роботи якої, 27 березня відбувся вебінар «Особливості створення презентацій в додатку Microsoft PowerPoint» для вчителів. Вебінар був присвячений методиці роботи у додатку MS PowerPoint та її особливостям при розробці презентацій для шкільних уроків з різних навчальних предметів.
Під час заходу були наведені приклади застосування презентацій на уроках інформатики, географії, рідної мови та іноземної мови, різновиди та особливості використання анімацій в додатку PowerPoint, можливості додатку щодо створення власних графічних об’єктів. Навички роботи з цим та іншими, схожими за функціоналом, додатками можуть бути корисні для проведення інтерактивних уроків або для перевірки знань учнів.

 

Дистанційне навчання в ХНУРЕ протягом карантину
Дистанційне навчання в ХНУРЕ протягом карантину

29.03.2020

У зв’язку з поширенням епідемії COVID-19 11 березня 2020 року Кабінет Міністрів України ухвалив рішення щодо запровадження карантину для всіх типів закладів освіти. На виконання рішення Кабінету Міністрів України від 11.03.2020 у ХНУРЕ також оголошено карантин.

Мешканцям гуртожитків, за наявності можливостей, рекомендовано повернутися додому, а також заборонено проведення масових заходів освітнього, наукового, соціального, спортивного та мистецько-розважального характеру.

Благодійний фонд «Повір у себе» оголошує конкурс «UPGRADE UNIVERSITY»
Благодійний фонд «Повір у себе» оголошує конкурс «UPGRADE UNIVERSITY»

11.03.2020

Партнер ХНУРЕ  – Благодійний фонд “Повір у себе” оголошує конкурс «Upgrade University», який надає можливість активним студентам ЗВО реалізувати власні ініціативи задля розвитку закладу вищої освіти і покращення освітнього процесу.

Бюджет на реалізацію проекту: 33 000 грн

Професор ХНУРЕ взяв участь у науковому семінарі
Професор ХНУРЕ взяв участь у науковому семінарі

28.02.2020

В рамках багаторічного співробітництва Інститута медичної радіології ім. Григор’єва та Харківського національного університету радіоелектроніки, з метою досягнення цілей сталого розвитку, в ІМР ім. Григор’єва відбувся семінар щодо прийняття діагностичних  рішень у медицині. Ведучий семінару,  завідувач кафедри БМІ ХНУРЕ професор Олег Аврунін, виступив з доповіддю щодо критеріїв доказової медичної діагностики. В семінарі взяли участь як наукові співробітники, так і практичні лікарі ІМР http://medradiologia.org.ua/.

 

Участь у заході для осіб з інвалідністю
Участь у заході для осіб з інвалідністю

25.02.2020

Студент 4 курсу групи ІТКН-16-5 Кізілов Михайло посів 5 місце на Чемпіонаті області з шашок-64 серед спортсменів з вадами зору, слуху та ураженням опорно-рухового апарату. Чемпіонат відбувся 25 лютого 2020 року в Харківському регіональному центрі з фізичної культури і спорту осіб з інвалідністю «Інваспорт». «Інваспорт» – це система фізкультури та спорту осіб з інвалідністю, що функціонує в Україні на державному рівні. Основним напрямком роботи системи «Інваспорт» є реабілітація осіб з інвалідністю засобами фізичної культури і спорту, їх інтеграція в суспільство.

 

Захід ХНУРЕ відзначено сертифікатом Єврокомісії
Захід ХНУРЕ відзначено сертифікатом Єврокомісії

24.02.2020

11 жовтня Харківський національний університет радіоелектроніки долучився до ініціативи EU Code Week, під час якої викладачі кафедри системотехніки поділилися знаннями у сфері IT з учнями 7-11 класів. У рамках EU Code Week та роботи над проектом Еразмус+ «Рамки цифрових компетенцій для українських вчителів та інших громадян» dComFra, зі школярами були проведені практичні заняття з освоєння компонентів пакету MS Office та роботою з базами даних.

За результатами роботи ХНУРЕ отримав сертифікат за успішне виконання всіх завдань EU Code Week 4 2019.

Кафедра фізвиховання та спорту ХНУРЕ провела 7-й благодійний турнір з баскетболу на допомогу дітям з обмеженими можливостями
Кафедра фізвиховання та спорту ХНУРЕ провела 7-й благодійний турнір з баскетболу на допомогу дітям з обмеженими можливостями

21.02.2020

На цьому тижні завершено 7 благодійний турнір з баскетболу на допомогу дітям з обмеженими можливостями.

У змаганнях взяли участь 12 команд: 4 команди школярів і спортсменів зі школи баскетболу @schooll.basketball.kh, 2 команди дівчат, команда випускників, студентів й просто друзів, які щорічно підтримують наш проект протягом 7 років поспіль. Змагання видалися досить цікавими та насиченими яскравими ігровими моментами. Спортсмени продемонстрували гарну гру та доброзичливість! У фіналі зустрілися команда «Мамба» та «Легіон», й в наполегливій боротьбі отримала перемогу команда «Легіон».