Дуальна освіта

Дуальна форма здобуття вищої освіти в Харківському національному університеті радіоелектроніки – це можливість здобуття освіти здобувачами денної форми навчання, шляхом поєднання навчання в Університеті та навчання на робочому місці в установах та організаціях для оволодіння програмними результатами, поглиблення практичних умінь і навичок та набуття певної кваліфікації.

Основними завданнями навчання за дуальною формою є:

  • підвищення якості підготовки фахівців відповідно до сучасних вимог ринку праці;
  • модернізація змісту та способів реалізації практичного складника освітнього процесу;
  • посилення ролі роботодавців у системі підготовки фахівців на всіх етапах – від формування змісту освітніх програм до оцінювання результатів навчання;
  • підвищення конкурентоздатності випускників Університету та скорочення періоду їх адаптації до професійної діяльності.

Переваги дуальної освіти:

  • поєднання навчання та трудової діяльності;
  • здійснення цільової підготовки кадрів для підприємств;
  • використання матеріально-технічної бази підприємств, установ, організацій та закладів для навчання здобувачів освіти на сучасному виробничому обладнанні з урахуванням інноваційних змін у виробничих технологіях;
  • відкриття нових можливостей підвищення кваліфікації та стажування;
  • сприяння швидкому професійному зростанню здобувачів освіти;
  • здобуття максимально концентрованих та корисних знань, які стосуються безпосередньо фаху;
  • отримання теоретичних та практичних професійних навиків.

У ХНУРЕ розроблено, ухвалено рішенням Вченої ради протокол від 28.02.2025 року № 3 та введено в дію наказом ХНУРЕ від 12.03.2025 року № 86 «Положення про дуальну форму здобуття вищої освіти в Харківському національному університеті радіоелектроніки».

Координатор дуальної освіти у ХНУРЕ

Виконання обов’язків координатора дуальної форми освіти у Харківському національному університеті радіоелектроніки покладене на начальника навчально-методичного відділу Нікіту Здорика відповідно до наказу ХНУРЕ від 01.11.2024 року № 313.