Дуальна форма здобуття вищої освіти в Харківському національному університеті радіоелектроніки – це можливість здобуття освіти здобувачами денної форми навчання, шляхом поєднання навчання в Університеті та навчання на робочому місці в установах та організаціях для оволодіння програмними результатами, поглиблення практичних умінь і навичок та набуття певної кваліфікації.
Основними завданнями навчання за дуальною формою є:
- підвищення якості підготовки фахівців відповідно до сучасних вимог ринку праці;
- модернізація змісту та способів реалізації практичного складника освітнього процесу;
- посилення ролі роботодавців у системі підготовки фахівців на всіх етапах – від формування змісту освітніх програм до оцінювання результатів навчання;
- підвищення конкурентоздатності випускників Університету та скорочення періоду їх адаптації до професійної діяльності.
Переваги дуальної освіти:
- поєднання навчання та трудової діяльності;
- здійснення цільової підготовки кадрів для підприємств;
- використання матеріально-технічної бази підприємств, установ, організацій та закладів для навчання здобувачів освіти на сучасному виробничому обладнанні з урахуванням інноваційних змін у виробничих технологіях;
- відкриття нових можливостей підвищення кваліфікації та стажування;
- сприяння швидкому професійному зростанню здобувачів освіти;
- здобуття максимально концентрованих та корисних знань, які стосуються безпосередньо фаху;
- отримання теоретичних та практичних професійних навиків.
У ХНУРЕ розроблено, ухвалено рішенням Вченої ради протокол від 28.02.2025 року № 3 та введено в дію наказом ХНУРЕ від 12.03.2025 року № 86 «Положення про дуальну форму здобуття вищої освіти в Харківському національному університеті радіоелектроніки».
Координатор дуальної освіти у ХНУРЕ
Виконання обов’язків координатора дуальної форми освіти у Харківському національному університеті радіоелектроніки покладене на начальника навчально-методичного відділу Нікіту Здорика відповідно до наказу ХНУРЕ від 01.11.2024 року № 313.