Цілі сталого розвитку

ХНУРЕ уклав договір про науково-технічне співробітництво з Державним закладом «Науково-практичний медичний реабілітаційно-діагностичний центр МОЗ України»
ХНУРЕ уклав договір про науково-технічне співробітництво з Державним закладом «Науково-практичний медичний реабілітаційно-діагностичний центр МОЗ України»

11.06.2020

З метою адекватного реагування на сучасні виклики в умовах пандемії COVID-19, розширення співробітництва із закладами охорони здоров’я, Харківський національний університет радіоелектроніки уклав договір про науково-технічне співробітництво з Державним закладом «Науково-практичний медичний реабілітаційно-діагностичний центр Міністерства охорони здоров’я України»

ХНУРЕ посів третє місце серед українських ЗВО у міжнародному рейтингу U-Multirank
ХНУРЕ посів третє місце серед українських ЗВО у міжнародному рейтингу U-Multirank

09.06.2020

Міжнародний рейтинг вишів U-Multirank, який започаткувала Єврокомісія, представив свій сьомий випуск.

Кафедра ІКІ імені В.В. Поповського розвиває подальше співробітництво з асоціацією ISACA
Кафедра ІКІ імені В.В. Поповського розвиває подальше співробітництво з асоціацією ISACA

02.06.2020

У грудні 2019 року був підтверджений і пролонгований статус ISACA student group ХНУРЕ головним офісом компанії ISACA (Чікаго, США). Інформація про визнання групи розміщена і на офіційному сайті компанії ISACA. До речі, таких визнаних груп в України лише дві! Курує роботу групи доцент кафедри ІКІ Добринін І.С. Паралельно з пролонгацією валідності діяльності нашої ISACA student group, доцентом Добриніним І.С. підтверджено персональний Silver status of Academic Advocate of ISACA.

“International Staff Training Week” ISTW 2020 року

27.05.2020

Співробітники кафедри ПІ Анастасія Чуприна та Кирило Смєляков взяли участь в міжнародному проекті спільно з Ліннеус Університетом (Швеція) – “International Staff Training Week” ISTW 2020 року, 11-13 травня, 2020.

Міжнародні заходи такого рівня, як International Staff Training Week дають можливість перейняти передовий досвід Європейських, Американських та Японських Університетів, і створити ком’юніті для розвитку сталого співробітництва в майбутньому.

Студентка кафедри БМІ стала стипендіатом Президента України
Студентка кафедри БМІ стала стипендіатом Президента України

08.05.2020

Згідно з наказом Міністерства освіти і науки України №576 студентка групи БІБМІ-18-1 кафедри БМІ Анастасія Ковальова стала стипендіатом Президента України. Відповідний наказ був опублікований на сайті Міністерства освіти і науки України: Про призначення академічних стипендій Президента України студентам закладів вищої освіти на II семестр 2019/2020 навчального року

 

Про дистанційне навчання в опитуваннях
Про дистанційне навчання в опитуваннях

27.04.2020

Дистанційне навчання викликає неоднозначні почуття у наших студентів. Комусь подобається сидіти вдома, слухати лекцію під ковдрою, паралельно попиваючи чай, а комусь не вистачає живого спілкування з викладачами та одногрупниками. Та й сконцентруватися на навчанні в домашніх умовах важко. Ми дізналися, що думають наші студенти про дистанційне навчання, і поспішаємо поділитися результатами.

Ми провели низку опитувань в Телеграм-каналі «Шукаю компанію ХНУРЕ», які стосуються різних аспектів дистанційного навчання.

[Не] Жіноча справа: як бути дівчиною в IT?
[Не] Жіноча справа: як бути дівчиною в IT?

25.04.2020

Дорогі дівчата, якщо одного разу вам скажуть, що IT технології загалом – це не для вас, не думайте навіть ображатися на цю людину. Це нічого спільного з реальністю не має. Ми провели невелике опитування, щоб дізнатися, з чого починався шлях теперішніх студенток ХНУРЕ і які б слова вони передали майбутнім студенткам.

У четвертий четвер квітня у всьому світі святкується міжнародний день дівчат в IT. І хоча сфера інформаційних технологій вважається однією з найпрогресивніших, навколо неї все ще тримається пелена гендерних стереотипів. Незважаючи на це, наш університет щороку приймає у своїх стінах сотні студенток, які власним прикладом доводять, що дівчатам у сфері технологій саме місце.

Віртуальна платформа
Віртуальна платформа

25.04.2020

Будь-яку технологічну програму найкраще тестувати на реальному обладнанні. Це дозволяє знайти неточності в коді та алгоритмах, що закладені в його роботу. На етапі підготовки фахівців, в процесі навчання, коли досвіду програмування ПЛК ще недостатньо, лабораторні макети відіграють найважливішу роль – розвивають навичку в інженерів передбачувати можливі наслідки від помилки в програмі. Для цього створюються макети реальних пристроїв, верстатів або навіть цілих автоматизованих виробничих ділянок.

Стенди фірми ОВЕН та компанії «CAMOZZI Automation»

Аспірант кафедри БМІ отримав сертифікати про закінчення навчальних курсів
Аспірант кафедри БМІ отримав сертифікати про закінчення навчальних курсів

23.04.2020

Аспірант Ібрагім Юнус Абделхамід заявив, що незважаючи на карантин і роботу навчальних закладів в дистанційному режимі, можливості для навчання продовжують бути доступні для всіх.

Завдяки підтримці наукового керівника професора Олега Григоровича Авруніна Ібрагім Юнус Абделхамід закінчив кілька онлайн-тренінгів та навчальних курсів з акредитацією (CME). Всього приблизно 32 курса з 32 сертифікатами, включаючи курси, пов’язані безпосередньо зі сферою його наукових інтересів: функціональні методи діагностики; особливості клінічного лікування важкої гострої респіраторної інфекції в умовах пандемії CORONA VIRUS (2019 NCOV); курс «Введення в епідеміологію інфекційних захворювань».

Times Higher Education оцінив внесок ХНУРЕ у досягнення Цілей сталого розвитку
Times Higher Education оцінив внесок ХНУРЕ у досягнення Цілей сталого розвитку

22.04.2020

Другий рік поспіль впливове британське видання Times Higher Education (THE) публікує рейтинг університетів світу THE University Impact Rankings.

Дистанційне навчання. Нові виклики: тепер і екзамени в онлайн режимі
Дистанційне навчання. Нові виклики: тепер і екзамени в онлайн режимі

15.04.2020

Ми продовжуємо розширювати свої знання та вдосконалювати навички дистанційного навчання. Тепер набули нового досвіду – як проводити іспит в онлайн режимі. Сьогодні пройшов екзамен з дисципліни «Методи та системи штучного інтелекту» для групи ІТКНз-17-1. До модулю цього курсу було додано тему «Екзамен» з розділом «Завдання». У цьому розділі для кожного студента передбачена папка, в яку студент поміщає свою відповідь на екзаменаційний білет. На початку іспиту викладач і студенти зустрілися на відеоконференції в Google Hangouts Meet. Для підтвердження участі в іспиті кожен студент надіслав зі своєї адреси на домені nure.ua порожній лист викладачеві, у відповідь отримав pdf файл з екзаменаційним білетом. Протягом двох годин студенти писали відповіді на запитання своїх квитків. Кожен студент свою рукописну відповідь фотографував, сформував pdf файл і відіслав на сторінку курсу, помістивши його в тему «Екзамен», розділ «Завдання», в папку зі своїм прізвищем. Наступні дві години викладач перевіряв отримані відповіді. Потім всі знову зібралися на відеоконференцію, де кожному студенту викладач озвучив його оцінку в балах. Оцінка залежала не тільки від того, наскільки добре написано відповіді на запитання екзаменаційного білету, але й від роботи в семестрі, виконаних лабораторно-практичних завдань. Як правило, заочні студенти дуже щільно працюють, і вільного часу у них практично немає. Однак, вони відрізняються цілеспрямованістю і зрілістю мислення, прагнуть засвоїти нові знання, часто навчаються пізно ввечері. Цікаво, що в умовах жорсткого deadline для здачі лабораторно-практичних завдань багато студентів прислали свої звіти пізно вночі, оскільки прагнули підвищити рейтингову оцінку ще до екзамену. Екзамен показав, що наші студенти – молодці і, хоча результати різні, але вони, як і ми, отримали новий досвід роботи на результат в умовах жорстких часових обмежень і роботи в режимі онлайн.

Хочеться відзначити також чітку і продуману роботу Навчально-наукового центру заочної форми навчання (ННЦЗФН). Електронна відомість та інструкція щодо її заповнення були надіслані заздалегідь, електронні адреси студентів на домені nure.ua також були розіслані завчасно. Все це дуже допомогло в роботі.

Передатестаційна практика в онлайн режимі
Передатестаційна практика в онлайн режимі

13.04.2020

Всі вже освоїлися з викладанням і навчанням в онлайн режимі. Але тепер новий виклик – як проходити передатестаційну практику в онлайні!

Ми створили на платформі MOODLE (dl.nure.ua) модуль «Передатестаційна практика студентів кафедри ШІ». Для кожного з трьох викладачів, керівників практики, зробили окремий Консультаційний пункт з виходом на відеоконференції в Google Hangouts Meet, куди викладач виходить щодня з наведеного в модулі розкладу для консультування студентів.