Міжнародна школа “Digital Transformation: EU Trends, Solutions and Tools”02.11.2020
International School “Digital Transformation: EU Trends, Solutions and Tools” була відмінно організована та проведена в ХНУРЕ з широкою участю викладачів та студентів. Організатори Міжнародної школи – викладачі кафедри Програмної інженерії ХНУРЕ, лабораторія «Data Science Lab», НВНД Центр «SAP Академія» та експерти з провідних ІТ-компаній України, Словаччини, Швеції, Канади, Німеччини, Іспанії та Литви.
В рамках школи відбулися івенти:
26.10.2020 р. Онлайн Workshop «Технології Big Data у сучасному світі»
Протягом заходу учасники знайомились з поняттями «Big Data» та «Data Maning», важливістю обробки великих об’ємів даних при прийнятті рішень в сучасному цифровому світі. Як за допомогою правильних інструментів для роботи з великими даними зберігати, управляти і аналізувати ці дані – і отримувати цінні відомості, які раніше неможливо було уявити. Проводили Workshop сертифіковані спеціалісти Центру «SAP Академія», учасники отримали сертифікати та заохочувальні призи.
27.10.2020 р. Майстер-клас з робототехніки «Створи інтелект для власного робота»
Метою є долучення молоді до сучасного світу робототехніки та отримання практичних навичок з розробки системи зору й штучного інтелекту людиноподібного робота. Майстер-клас проводився фахівцями лабораторії Data Science Харківського Національного Університету Радіоелектроніки із залученням партнерів із Вільнюського Університету Прикладних Наук (Литва) з лабораторії Robotics Laboratory, які створили робота-гуманоїда. Учасники заходу отримали онлайн доступ до робота, що знаходиться в лабораторії Robotics Laboratory, Литва, відео дані з системи зору цього робота та створили власні Computer Vision та Artificial Intelligence проекти з аналізу отриманих даних.
Партнерство «SAP Академія» ХНУРЕ з “Громадська Організація “Українське Науково-Освітнє ІТ Товариство”30.10.2020
28 жовтня відбулася наша перша подія – Онлайн Workshop «Технології Big Data у сучасному світі», яка проводиться за ініціативи Meet and Code з Глобальною мережею TechSoup за фінансування корпорації SAP. В Україні Meet and Code, реалізується Ресурсним центром ГУРТ.
Workshop вийшов дуже динамічним і цікавим!!!
Збільшення фінансування кафедр ХНУРЕ за системою КРІ30.10.2020
29 жовтня з урахуванням карантинних обмежень у дистанційному режимі під головуванням ректора В.В. Семенця відбулась робоча нарада з питань розрахунку обсягів фінансування кафедр у 2020 р. на підставі ключових показників ефективності (KPI).
Вченою радою Університету були затверджені обсяги фінансування кафедр у 2020 р. згідно з Постановою КМУ від 24 грудня 2019 р. № 1146 «Про розподіл видатків державного бюджету між закладами вищої освіти на основі показників їх освітньої, наукової та міжнародної діяльності».

Науковці ХНУРЕ представили результати своїх досліджень у галузі медико-психологічної реабілітації26.10.2020
Харківський національний університет радіоелектроніки виступив соорганізатором науково-практичної конференції з міжнародною участю “Медико-психологічні та інформаційні аспекти реабілітації та абілітації людини”, яка проходила в онлайн режимі на базі Державного закладу “Науково-практичного медичного реабілітаційно-діагностичного центру МОЗ України”, місто Костянтинівка https://www.rdc.org.ua/. У науковому заході взяли участь представники державної влади, науково-дослідних установ, медичних та навчальних закладів.
Медико-психологічний аспект реабілітації осіб, які постраждали від інформаційного впливу є дуже важливим, так як негативні процеси у соціумі позначилися на психічному та соматичному стані сотень тисяч українців з різних регіонів країни. Переселенці та мешканці тих районів Донбасу, де не припиняються військові зіткнення, особливо схильні до дії психотравмуючих чинників, але як показує досвід мешканці інших регіонів країни також зазнають не менш негативного впливу, але гірше піддаються лікуванню та реабілітації. Це трапляється тому, що в цієї категорії людей не спрацьовують механізми адаптації, а наслідки стресового впливу переходять в хронічні форми.
ХНУРЕ уклав договір із Комунальним некомерційним підприємством Харківської обласної ради «Обласний центр служби крові»22.10.2020
Основною метою Стратегії розвитку національної системи крові на період до 2022 року є забезпечення рівноправного та своєчасного доступу пацієнтів до якісних та безпечних компонентів донорської крові у достатній кількості.
Важливу роль в забезпеченні доступу пацієнтів до безпечних компонентів крові має служба крові. У період пандемії коронавірусу співпраця з Харківським обласним центром служби крові (КНП ХОР ОЦСК) набуває особливого значення.
ХНУРЕ впроваджує в освітній процес курс з професійної безпеки та здоров’я15.10.2020
В період з 7 по 9 жовтня 2020 року викладачі кафедри ІКІ ім. В.В. Поповського доц. Терещенко І.В. і доц. Штангей С.В. пройшли навчання у центрі підготовки фахівців швейцарської компанії «SGS Ukraine» з курсу «ISO 45001:2018: Менеджмент професійної безпеки та здоров’я. Розробка та впровадження».
SGS – світовий лідер в області інспекційних послуг, експертизи, тестування та сертифікації. Сьогодні компанія SGS визнана світовим стандартом якості та професійної етики серед організацій, які проводять аудит та сертифікацію підприємств у тому числі з менеджменту якості продукції, охорони здоров’я та забезпечення безпеки праці. Наявність таких сертифікатів є необхідною умовою присутності певних товарів/послуг на цивілізованому міжнародному ринку.
На кафедрі МТС запрацювали онлайн лабораторії12.10.2020
З початку осіннього семестру 2020-2021 навчального року на кафедрі МТС запрацювали дві лабораторії з підтримкою віддаленого доступу до обладнання (on-line laboratory), де студенти можуть в режимі реального часу створити проект та перевірити його дієздатність знаходячись поза межами лабораторії. Лабораторне заняття проводяться за допомогою платформи Moodle (dl.nure.ua), відеоконференції в Google Hangouts Meet та віддаленого доступу до ПК і лабораторних макетів.
Для віддаленого доступу до ПК у лабораторіях студентами та викладачами використовується пакет програмного забезпечення для віддаленої роботи TeamViewer. Налаштування обладнання лабораторії та супровід під час лабораторної роботи забезпечується учбово-допоміжним персоналом кафедри.

Інклюзивна освіта для навчання та реабілітації осіб з особливими освітніми потребами12.10.2020
У процесі дистанційного навчання на перший план виходить можливість доставки різнопланового електронного навчального матеріалу та забезпечення постійної комунікації між викладачами та студентами в режимі відео-конференцій. Дистанційне навчання має дозволяти студентам сприймати інформацію з різним темпом, виходячи з індивідуальних можливостей кожного. Однією з важливих особливостей дистанційної освіти є здатність навчати студентів з обмеженими можливостями. Особливо це навчання буде ефективним на ранніх стадіях реабілітації, так як студент може почувати себе повноцінним учасником навчального процесу. Це відчуття відтворюється за рахунок віртуальної присутності в навчальній аудиторії зі своєю академічною групою. Такий ефект може бути досягнутий при використанні панорамної відеозйомки з ефектом присутності. При цьому використовується спеціальне обладнання, таке як камери з просторовим охопленням 360º і з високою роздільною здатністю (не менше 4К), що забезпечує можливістю динамічного збільшення зображень без істотної втрати якості і прояви ефекту растеризації.
Переваги застосування нових освітніх технологій та засобів, це простота реалізації, оригінальність тестів та гнучка адаптація до різного віку людини або дитини з особливими освітніми потребами, пристосування до різних цифрових пристроїв високого розрізнення, ергономічність бездротового пера або стилусу, використання в якості інтерактивного тренажера розвитку дрібної моторики для дітей спеціалізованих корекційних навчальних закладів.

У ХНУРЕ відбувся науковий семінар присвячений питанням якості освіти в умовах дистанційного навчання09.10.2020
Сучасні виклики, пов’язані з пандемією вірусу COVID2019, і необхідні в зв’язку з цим суворі заходи тривалого тотального карантину в умовах надзвичайної ситуації, призводять до цілковитого переорієнтування на дистанційні методи навчання, які з допоміжних стають основними протягом усього циклу викладання більшості дисциплін. Тому, поряд з можливостями розміщення електронних навчальних матеріалів з презентаціями, розрахунковими та тестовими завданнями, а також організації інтерактивної взаємодії зі студентами в режимах відеоконференцзв’язку, необхідним є забезпечення навчального процесу максимально реалістичним контентом, доступним для сервісів дистанційного навчання. Таким контентом на сучасному етапі можуть стати відеоматеріали на основі технологій панорамного відео.
На кафедрі біомедичної інженерії ХНУРЕ для дистанційного навчання студентів в умовах карантину створюється новий навчальний контент, який засновано на використанні сучасних технологій відео з ефектом присутності.
Співробітники ХНУРЕ прийняли участь в онлайн-семінарі «Гендерні питання»09.10.2020
7 та 8 жовтня 2020 року пройшов онлайн-семінар «Гендерні питання» у м. Хельсінкі, Фінляндія, у якому прийняли участь співробітники Харківського національного університету радіоелектроніки. Проект організував Центр з питань інформації рівності та гендерних питань у співпраці з Міністерством соціальних справ та охорони здоров’я та мережею учасників рівності.
Дні гендерної рівності – це головна подія року у секторі гендерної рівності у Фінляндії. Ці дні орієнтовані на всіх, хто працює та цікавиться питаннями рівності, включаючи посадових осіб місцевого самоврядування та обранців центральних органів влади та муніципалітетів, організацій ринку праці, НУО (неурядові організації), суб’єктів приватного сектору, проектів, дослідників та студентів.
Викладачі кафедри проводять заняття в дистанційному режимі з використанням найсучасніших засобів навчання06.10.2020
Викладачі кафедри проводять заняття в дистанційному режимі з використанням найсучасніших засобів навчання. При цьому використовуються не лише можливості відео з ефектом присутності, що було апробовано в минулому семестрі, а й графічні планшети та інтерактивні екрани. Це дозволяє викладачам при проведенні дистанційних занять в динамічному режимі при демонстрації екрану виконувати перетворення математичних виразів та писати фрагменти програмного коду. Що фактично поєднує підходи викладання у навчальної дошки та представлення матеріалу у вигляді презентації і суттєво розширює методичні можливості проведення занять в дистанційному режимі при демонстрації екрану.

Семінар “Сприяння побудові відкритого, безпечного та життєстійкого суспільства в умовах гібридних загроз на прикладі балтійського регіону”29.09.2020
25 вересня 2020 року семінар “Сприяння побудові відкритого, безпечного та життєстійкого суспільства в умовах гібридних загроз на прикладі балтійського регіону” зібрав виконавців проєкту WARN (проєкт програми ЄС Еразмус+ «Академічна протидія гібридним загрозам» №610133-EPP-1-2019-1-FI-EPPKA2-CBHE-JP) та інших зацікавлених рсвітян з університетів – членів консорціуму щоб розглянути напрацювання та підходи до побудови життєстійкого безпечного суспільства, які викладалися на безпекових онлайн-курсах в Тартуському університеті, Естонія, (партнер проєкту WARN). Головну доповідь зробила к.і.н. доц. Вікторія Концур (Донбаський державний педагогічний університет – партнер проєкту WARN).
Цим семінаром виконавці проєкту WARN роблять внесок в діяльність, спрямовану на досягнення Цілей сталого розвитку, зокрема сприяння побудові миролюбного и відкритого суспільства та зміцнення засобів здійснення й активізація роботи в рамках глобального партнерства в інтересах сталого розвитку.