22.02.2024
22 лютого здобувачі третього рівня вищої освіти та завідувач кафедри БМІ ХНУРЕ вперше як представники серед технічних вишів взяли участь медійному проєкті від Харківського національного медичного університету «Студент-студенту».

22.02.2024
22 лютого здобувачі третього рівня вищої освіти та завідувач кафедри БМІ ХНУРЕ вперше як представники серед технічних вишів взяли участь медійному проєкті від Харківського національного медичного університету «Студент-студенту».

19.02.2024
З початку повномасштабного вторгнення росії в Україну понад 10000 українських студентів скористались можливостями безкоштовно пройти якісні ІТ курси.
Реалізація програми “Wildau-Kharkiv IT Bridge” стала можлива за підтримки Німеччини та Технічного університету прикладних наук Вільдау. З боку України організація процесу здійснюється у співпраці з Харківським національним університетом радіоелектроніки.

02.02.2024
Професорка кафедри біомедичної інженерії Катерина Музика відвідала найбільший в світі токамак Міжнародної організації ITER (Міжнародний експериментальний термоядерний реактор), що на півдні Франції. Ця установка для термоядерного синтезу має потенціал стати переломним моментом у виробництві безпечної, екологічно чистої та нескінченної енергії, відтворюючи процеси, що відбуваються у Сонці та зірках. Участь 35 країн у міжнародному проєкті ITER, зусилля і значні кошти, що були вкладені у дослідження, підкреслюють глобальність та значущість наукових пошуків у галузі термоядерного синтезу.
Цей напрям дослідження особливо актуальний для України, з огляду на історію Чорнобильської катастрофи та сучасні виклики, пов’язані з окупацією Запорізької АЕС. Очікується, що перші результати експериментів, які дозволять оцінити всі переваги термоядерної енергії, будуть отримані вже у найближчі десятиліття. Відвідування ITER вкотре підтвердило, що наука працює на благо майбутніх поколінь, відкриваючи нові горизонти у пошуку чистих джерел енергії.

30.01.2024
Один з надзвичайно важливих результатів проєкту WARN, а саме – посібник з методики навчання в умовах гібридних загроз, був презентований на робочій нараді проєкту WARN 24.01.2024.
Посібник містить результати досліджень та розробок всього проєктного консорціуму, які мають універсальний характер. Отримані результати не прив’язані до якоїсь спеціальності і можуть бути застосовані в навчальному процесі будь-якої освітньої програми. Рекомендації, викладені в посібнику, допоможуть викладачеві підготувати професіоналів, а стійких до сучасних викликів.
