Тренінг «Задоволення потреб особистості-від почуття безпеки до протидії конфліктам»

01.03.2025

Служба доступності «ХНУРЕ без обмежень» прийняла участь у триденному тренінгу для освітян, який відбувся з 19 по 21 лютого та був присвячений засвоєнню спеціальних знань та формуванню практичних навичок, які допоможуть вчасно реагувати на потреби особистості, вести діалог не конфліктною комунікацією, що сприятиме посиленню безпеки під час освітнього процесу.

Під час тренінгу були розглянуті наступні питання:

● Неконфліктна комунікація та її значення у системі задоволення потреб особистості.
● Практикум «Наслідки ігнорування індивідуальних потреб під час спілкування».
● Практикум про неконфліктний діалог, управління емоціями в конфліктних ситуаціях.
● Практикум «Визначення сильних сторін особистості та їх значення у врегулюванні конфліктних ситуацій».

Отримані знання допоможуть сприяти формуванню психологічної культури, неконфліктної комунікації, актуалізації потреб позитивних змін особистості для підвищення професіоналізму та продуктивності життєдіяльності кожного учасника освітнього процесу.

Тренінг відбувся за підтримки ГО «Відповідальні громадяни» та фонду ООН (ЮНІСЕФ).

Тренінг «Задоволення потреб особистості-від почуття безпеки до протидії конфліктам»