Ілона Анатоліївна Ревенчук

Ілона Анатоліївна Ревенчук
Доцент кафедри програмної інженерії, секретар секції 3 НМР, кандидат технічних наук, доцент
Google Scholar ID: ihQXPuQAAAAJ
Весь часОстанні 5 років
Цитування10188
h-індекс55
i10-індекс44

Освіта та кар’єра

Освіта:

2020 р.  – Курс: Спеціалізація – Управління програмними продуктами, Організація-видавець: Університет Альберти (Канада), Coursera
Coursera
2016 р. – Тренінг в рамках курсу CDRF з розвитку міжнародного підприємництва в рамках Програми «Science and Technology Entrepreneurship (STEP)» (Харків, Україна).
2015 р. – Тренінг в Ліннеус Університеті: «Innovation and Entrepreneurship within IT industry», «Development of Lifelong Learning Policy in Ukraine» (Векше, Швеція)
2012 р. – Тренінг в компанії EPAM «Java Training Course» (Харків, Україна)
2007 р. – Тренінг в компанії SoftServer «Організація процесу розробки програмного забезпечення» (Львів, Україна)
1994 р. – фахівець в області «Менеджмент організацій», кваліфікація «Інженер-менеджер», Харківський Національний Політехнічний Університет «НТУ ХПІ».
1996-1997 рр. – стажер-дослідник кафедри Програмного забезпечення ЕОМ (на даний час кафедра Програмної інженерії).
1997 – 2000 рр. – аспірант Харківського національного університету радіоелектроніки.
2001 р. – присвоєно науковий ступінь кандидата технічних наук за спеціальністю 01.05.03 Математичне та програмне забезпечення
2002 р. – було присвоєно вчене звання доцента кафедри Програмного забезпечення ЕОМ

Кар’єра

З 2009 року по теперішній час – доцент кафедри програмного забезпечення Харківського національного університету радіоелектроніки (за основним місцем роботи).
З 2019 по теперішній час – Експерт з акредитації освітніх програм – Національне агентство із забезпечення якості вищої освіти (Україна)
2002 – 2009 рр. – доцент кафедри програмного забезпечення Харківського національного університету радіоелектроніки, (сумісник).
2015 – 2017 рр. – директор Центру післядипломної освіти Харківського національного університету радіоелектроніки, (за основним місцем роботи ).
2009 – 2014 рр. – заступник директора Центру післядипломної освіти Харківського національного університету радіоелектроніки, (за основним місцем роботи).
2001 – 2008 рр. – методист вищої категорії факультету післядипломної освіти (зараз – Центр післядипломної освіти), Харківський національний університет радіоелектроніки, (за основним місцем роботи).


Освітня діяльність

Лекційні курси:

  • «Менеджмент проектів програмного забезпечення»,
  • «Тестування програмного забезпечення»,
  • «Програмування та веб-дизайн»,
  • «Інтелектуальна власність».
  • «Розвиток інноваційного бізнесу і організація стартапів».
  • «Інноваційний менеджмент і стратегія»,
  • «Інноваційне підприємництво в індустрії програмного забезпечення».

Наукова діяльність

Наукові інтереси: математичне і програмне забезпечення ЕОМ, 3D дизайн і моделювання, веб – дизайн.


Міжнародна діяльність

2012-2016 – Менеджер Темпус Проекту 530576-TEMPUS-1-2012-1-SE-TEMPUS-SMHES “National Education Framework for Enhancing IT Students’ Innovation and Entrepreneurship (NEFESIE)”.
http://tempus.nung.edu.ua/participant-profiles

2013-2017 – Координатор Темпус проекту в Україні 543839-TEMPUS-1-2013-1-SE-TEMPUS-SMHES “Network for the Development of Lifelong Learning in Armenia, Georgia and Ukraine (LeAGUe)


Громадська діяльність

  • Голова методичної комісії кафедри. Програмної інженерії,
  • Секретар Секції №3 Науково-методичної ради ХНУРЕ «Інформаційні системи і технології»,
  • Куратор навчальної групи.
  • Член робочої групи з розроблення проекту Закону України “Про освіту дорослих” (https://nure.ua/wp-content/uploads/Main_Docs_NURE/nakaz30_revenchuk.pdf)

Нагороди та премії

Почесна грамота від Міністерства освіти і науки України як наставника команди, яка посіла 3-е місце в номінації «Краща інноваційна ідея» в 1-му конкурсі інноваційних проектів IT-фахівців в Україні «IT-Eureka: Ukraine!». Сертифікат, підписаний 1-м заступником міністра освіти і науки України, 20.03.2015, Одеса, Україна.


Публікації та патенти

Автор 107 друкованих праць, з яких 80 наукового та 27 навчально-методичного характеру, в тому числі монографія і навчальний посібник