Семінар 21.08.2020

21 серпня 2020 року відбулось чергове засідання семінару «Цілі сталого розвитку. Завдання ХНУРЕ щодо їх реалізації». В умовах карантину засідання відбулося в дистанційному режимі у вигляді телеконференції.

  1. На семінарі обговорювались: Звіт комісії ООН з виконання завдань для досягнення цілей сталого розвитку за 2020 рік (The Sustainable Development Goals Report 2020) та Добровільний національний огляд щодо Цілей сталого розвитку в Україні 2020 року.

У Звіті ООН генеральний секретар Антоніо Гутьєррес зазначив, що епідемія COVID-19 значно впливає на виконання завдань з цілей сталого розвитку у всіх сферах життя світової спільноти. Тому всім організаціям треба пристосовувати свою діяльність  до нових реалій, використовуючи новітні технології. Епідемія впливає на доступність та якість навчання всіх прошарків населення, зі шкіл до закладів вищої освіти.

Семінар  21.08.2020Під час пандемії виявились нагальні проблеми доступу до освіти, зокрема відсутність доступу у деяких прошарків населення до якісного інтернет-зв’язку, або взагалі відсутність  техніки, за допомогою якої цей зв’язок можна отримати.

Також виявились проблеми відсутності у населення навичок роботи з  інформаційними технологіями.

Для подолання цих проблем Харківський національний університет радіоелектроніки у складі консорціуму університетів приймає участь у Еразмус+ з проектом «Рамка цифрових компетентностей для українських вчителів та інших громадян» («dComFra – Digital competence framework for Ukrainian teachers and other citizens»).

Цілі проекту: створити і презентувати ефективну мережу Української Національної цифрової коаліції, що базується на українських ЗВО, профільних асоціаціях, державних і бізнес структурах; розробити і впровадити Українські фреймворки цифрових компетенцій; розробити рекомендації для зміни навчальних планів / програм по цифровим компетенцій, у відповідності з Цифровий Європейської робочої програми (Digital Agenda for Europe) і сучасних вимог ринку праці; створити тренінги цифрових компетенцій для вчителів та інших громадян; провести високоякісні тренінги цифрових компетенцій для різних верств населення.

У Добровільному національному огляді щодо Цілей сталого розвитку в Україні 2020 року  окреслені завдання щодо досягнення Цілі 4 – Якісна освіта, зокрема, завдання 4.4 – підвищення якості вищої освіти.

Семінар  21.08.2020

В умовах загальнонаціонального карантину освітній процес в ХНУРЕ тривав дистанційно. Викладачі університету використовують різноманітні платформи й інструменти для дистанційного навчання.

Протягом останнього семестру в сервісі  ХНУРЕ ДН (https://dl.nure.ua) активно працювали: 7109 студент, 636 викладач, 12 кураторів категорій та 4 адміністратори. В весняному семестрі були створені та активно використані 1417 модулів дисциплін для підтримання навчання очних та заочних студентів на 8 факультетах.

Активно використовуються більшість сервісів Google Suite for Education (Meet, Drive, Classroom).

Найбільшим викликом для сервісу ХНУРЕ Дистанційне навчання стало підвищення кількості активних користувачів під час карантину. Навантаження на сервер зросло в 3 рази. Фізичний сервер був перенесений на сервер в хмарі одного з харківських провайдерів ще 2 роки тому. Це дало змогу дуже швидко масштабувати характеристики серверу та налаштування програмного середовища. На цей момент ми маємо такі характеристики: 12 потоків, 24 Гб ОЗУ, 500 Гб SSD (вільного місця 117 ГБ), мережевий диск (для бекапів) – 400 ГБ, DB Moodle – 32 Гб, DataDir Moodle – 300 Гб, кількість одночасних можливих підключень до серверу – 500. Це в шість разів більше ніж характеристики серверу на початку лютого 2020.

На початку семестру  додано до LMS модуль відвідування (https://moodle.org/plugins/mod_attendance) який дає можливість викладачам вести електронні журнали відвідування занять. Цей модуль виявився популярним та більшість викладачів почали використовувати його.


2. Одним із завдань для досягнення цілей сталого розвитку є забезпечення рівних можливостей доступу громадян України до належної та якісної освіти. З цією метою створено освітні центри «Донбас-Україна» та «Крим-Україна» для задоволення освітніх потреб мешканців тимчасово окупованих територій.

З доповіддю про створення таких центрів у ХНУРЕ та про хід вступної кампанії 2020 виступив заступник голови приймальної комісії проф. Єрохін А.Л.

Харківський національний університет радіоелектроніки запрошує на навчання випускників кримських шкіл та осіб, місцем проживання яких є територія проведення операції об’єднаних сил (на період її проведення), на умовах державної підтримки освіти. Для обслуговування абітурієнтів з тимчасово окупованих територій на базі університету створені освітні центри «Крим-Україна» та «Донбас-Україна», які будуть працювати з 05.08.2020 р. по 23.10.2020 р.

Також повідомлено про хід вступної кампанії. На 21.08.2020 року у ХНУРЕ подано більше 10 тисяч заяв.

Семінар  21.08.2020

 

Семінар  21.08.2020

Семінар  21.08.2020 Семінар  21.08.2020