12.10.2020
У процесі дистанційного навчання на перший план виходить можливість доставки різнопланового електронного навчального матеріалу та забезпечення постійної комунікації між викладачами та студентами в режимі відео-конференцій. Дистанційне навчання має дозволяти студентам сприймати інформацію з різним темпом, виходячи з індивідуальних можливостей кожного. Однією з важливих особливостей дистанційної освіти є здатність навчати студентів з обмеженими можливостями. Особливо це навчання буде ефективним на ранніх стадіях реабілітації, так як студент може почувати себе повноцінним учасником навчального процесу. Це відчуття відтворюється за рахунок віртуальної присутності в навчальній аудиторії зі своєю академічною групою. Такий ефект може бути досягнутий при використанні панорамної відеозйомки з ефектом присутності. При цьому використовується спеціальне обладнання, таке як камери з просторовим охопленням 360º і з високою роздільною здатністю (не менше 4К), що забезпечує можливістю динамічного збільшення зображень без істотної втрати якості і прояви ефекту растеризації.
Переваги застосування нових освітніх технологій та засобів, це простота реалізації, оригінальність тестів та гнучка адаптація до різного віку людини або дитини з особливими освітніми потребами, пристосування до різних цифрових пристроїв високого розрізнення, ергономічність бездротового пера або стилусу, використання в якості інтерактивного тренажера розвитку дрібної моторики для дітей спеціалізованих корекційних навчальних закладів.
Головне завдання інклюзивної освіти у закладах вищої освіти – забезпечення повноцінної та якісної освіти особам з обмеженими можливостями на рівних умовах, що дозволить їм реалізуватися в подальшому житті.
К.Г. Селіванова виступила із доповіддю “Можливості використання сенсорних та графічних планшетів в інклюзивній освіті для навчання та реабілітації осіб з особливими освітнімі потребами“.