Студент ХНУРЕ Максим Пивоваров посів ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі з маркетингу

06.08.2025

Студент ХНУРЕ Максим Пивоваров посів ІІІ місце у Всеукраїнському конкурсі з маркетингу «Мотивація нескорених 4.0: осмислений маркетинг», який проходив у червні-липні 2025 року.
Конкурс організовано освітнім соціальним проєктом «Scholarship в Україні» з метою підтримки креативної молоді, розвитку стратегічного мислення й глибшого осмислення сучасних викликів у сфері маркетингу».
Максим Пивоваров, студент факультету ІТМ (група ЕЕК-22-1) ХНУРЕ представив конкурсну роботу на тему «Креативність vs. Аналітика: що важливіше у сучасному маркетингу?»
У своїй аналітичній роботі він висвітлив баланс між творчим підходом і логікою даних, продемонстрував здатність мислити критично та формулювати практичні висновки.
За підсумками конкурсу Максим отримав грошовий заохочувальний приз в розмірі 5000 гривень та диплом переможця.
Дякуємо викладацькому колективу Університету за підготовку активної молоді, здатної гідно представляти свій Університет на всеукраїнському рівні!