Scientific work

Scientific work is carried out according to the plan of scientific work for the current academic year.

Every year in September scientific activities for the current academic year are discussed and approved.

Publication activity

  1. Сасник С.М., Мельник С.С. Дистанційне навчання іноземних мов студентів немовних закладів вищої освіти // C. М. Сасник, С.С. Мельник /I International Scientific and Practical Conference “Fundamental and applied research in the modern world”, Boston, USA, 26-28 August, 2020. – C. 335-344 (0,5 ДА) – стаття
  2. Harmash, L., Khalanska, N., Melnyk, S., Nevelska-Hordieieva, O., Razumenko, I. Semantic and Pragmatic Presuppositions in Postmodern Text: Journal of History Culture and Art Research, Vol. 9, No 3. – 2020. – P. 168-177 (Web of Science) (0,16 ДА) – стаття
  3. Мельник С.С., Сасник С.М. Дистанційна освіта: за і проти // С.С. Мельник, C. М. Сасник / V International Scientific and Practical Conference “WORLD SCIENCE: PROBLEMS, PROSPECTS AND INNOVATIONS”, Toronto, Canada, 27-29 January, 2021. – С. 806-814 (0,42 ДА) – стаття
  4. Мельник С.С., Білобородова Л.Д. Особливості застосування методу scaffolding у навчанні ESL студентів закладів вищої освіти // С.С. Мельник, Л.Д. Білобородова / VI International Scientific and Practical Conference “Science and education: problems, prospects and innovations”, Kyoto, Japan, 3-5 March, 2021. – C.405-410 (0,24 ДА) – стаття
  5. S. Melnyk, S. Sasnyk, O. Novikov, N. Diakonova. Integration in Education: Main Methods, Structure and Functions. General Review and Analysis. Збірник наукових праць «Наукові записки. Серія: Психолого-педагогічні науки» (Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя)». – Вип.1. – Ніжин, 2021 (фахове видання) (0,9 ДА) – стаття
  6. П’ятикоп І.Б., Буковська І.Ю. Продуктивний підхід до формування діалогової компетенції студентів при навчанні іноземної мови в технічних закладах освіти. Scientific Journal “Virtus”№ 50, January, 2021, c. 110-114. (0,6 ДА)
  7. Перепелиця К.Ю. Основні підходи та принципи навчання іноземної мови на основі мультимедійних трансформацій студентів радіотехнічних напрямів підготовки / «Virtus» №52, Рубіжне, Луганська обл., 2021. – с. 94 – 97 (0,59 ДА)
  8. Тер-Ованесьян В.Г. Дистанційні освітні технології як засіб організації навчальної роботи з метою формування колокаційної компетенції у студентів в процесі навчання англійської мови. Scientific Journal «Virtus», № 53, April, 2021. С. 46-49. (0,5 ДА)
  9. Muraviova O., Arkhypova V. Introduction of a communicative approach (CLT) to foreign languages teaching for blended learning during quarantine period (Впровадження комунікативного підходу (CLT) до викладання іноземних мов під час змішаного навчання у період карантину) // Role of science and education for sustainable development: Monograph 44 / Edited by Magdalena Wierzbik-Strońska and Iryna Ostopolets. – Katowice: Publishing House of University of Technology, 2021. – 980 p. – P. 510–516. (стаття, 0,16 ДА)
  10. Архипова В.О., Муравйова О.М. Дисципліна за вибором як чинник формування іншомовної професійної комунікативної компетенції у студентів технічних ЗВО // The world of science and innovation. Abstracts of the 7th International scientific and practical conference. Cognum Publishing House. – London, United Kingdom, 2021. – 1055 p. – Pp. 300–309. (стаття, 0,23 ДА)
  11. Муравйова О.М., Архипова В.О. Когнітивна диференціація як метод аспектного навчання іноземних мов // Синергетична концепція розвитку студентоцентрованого навчання – забезпечення якості вищої освіти : Друга Міжнар. наук.-метод. конф., 25 вересня 2020 р. : [тези] / редкол. : О.І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2020. – 366 с. – С. 278 – 280. (тези, 0,1 ДА)
  12. Муравйова О.М., Архипова В.О. Масові відкриті онлайн-курси комунікативного спрямування та їх роль у навчанні студентів нелінгвістичних напрямів підготовки // Маркетинг ХХІ століття: виклики змін : матеріали Міжнародної науково-практичної конференції, присвяченої 25-річчю заснування кафедри маркетингу і комерційної діяльності ХДУХТ, 8–10 жовтня 2020 р. / редкол. : О. І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2020. – 287 с. – С. 255 – 257. (тези, 0,1 ДА)
  13. Архипова В.О., Муравйова О.М. Медіаконтент TED Talks як інструмент розвитку іншомовної комунікативної компетенції майбутніх фахівців сфери ICT // Освіта і наука у мінливому світі: проблеми та перспективи розвитку. Матеріали ІІІ Міжнародної наукової конференції. 26-27 березня 2021 р., м. Дніпро. Частина І. / Наук. ред. О.Ю. Висоцький.– Дніпро: СПД «Охотнік», 2021. – 358 с. – С. 137-139. (тези, 0,1 ДА)
  14. Архипова В.О., Конькова Т.М. Особливості викладання іноземної мови в умовах освітнього середовища, орієнтованого на студента // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : Третя Міжнар. наук.-метод. конф., 27 травня 2021 р. : [тези] / редкол. : О.І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2021. – 307 с. – С. 116–117. (тези, 0,1 ДА)
  15. Архипова В.О., Муравйова О.М. Переваги та виклики персоналізованого навчання // Модернізація вищої освіти та проблеми управління якістю підготовки фахівців : Третя Міжнар. наук.-метод. конф., 27 травня 2021 р. : [тези] / редкол. : О.І. Черевко [та ін.]. – Х. : ХДУХТ, 2021. – 307 с. – С. 118–119. (тези 0,1 ДА)
  16. Умяров К.Т., Конькова Т.М. Педагогічні умови формування інваріантів іншомовної комунікативної компетентності в процесі самостійної роботи студента на основі ситуаційно-контекстного підходу.// Scientific Journal Virtus, January # 50, 2021. – С.130- 134. (0,43 ДА)
  17. Середа А. Ю. Эволюция методов обучения иностранному языку и перспективы иноязычного образования // Новий Колегіум, 2021, №3 (0,66 ДА) (стаття у фахове видання).
  18. Роздолянська О.Г.   Роль языка в формировании  интеллектуальных, личностных проявлений человека  // Стратегічні питання світової науки : XVII  Міжнародна науково-практична конференція, 07-15 лютого 2021 р. : [тези] – Przemysl, Nauka i studia,  2021. – v.6, p.3-5 (0,13 ДА)
  19. Сторчак О.Г. Понятійний компонент концепту APPLICATION// Наукові записки національного університету «Острозька академія». Серія «Філологічна». – Острог : Національний ун-т «Острозька академія», 2021.Проіндексовано наукометричною базою Index Copernicus та Google Scholar. (прийнято до друку) (0,45 ДА)
  20. Чепелєва М.А., Конькова Т.М. Інтеграційні підходи до побудови моделі формування комунікативної компетентності студентів немовних закладів вищої освіти засобами іноземної мови. // Scientific Journal VIRTUS. – №51, 2021. – с.78-83 (0,76 ДА, стаття)
  21. Чепелєва М.А., Особенности использования аутентичных материалов на младших курсах технических специальностей. Тези доповіді на Всеукраїнській науково-теоретичній конференції «Культура та інформаційне суспільство ХХІ століття» 22-23 квітня 2021р.//Харків, ХДАК, 2021 (0,1 ДА, тези)
  22. Кузнецова Г.С. Integrating educational technology into online classes of foreign languages at higher education establishments // Використання освітніх технологій на онлайн-заняттях з іноземної мови у вишах : Третя Міжнар. наук.-практ. конф. “Актуальні питання сучасної  науки  та освіти,” 10-11  червня  2021 р.: [тези]. – Л. : Львівський науковий форум, 2021. – С. 27-28. (тези, 0,14 ДА)
  23. Герасимчук Т. В., Губарєва О. С. Викладання esp та особливості формування комунікативної компетентності студентів. Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Харків, 25 лютого 2021 р.). Харків : НЮУ ім. Ярослава Мудрого, 2021, С. 42–46. (0,25 ДА, стаття)
  24. Губарєва О. С., Герасимчук Т. В. Викладання іноземних мов з використанням цифрових ресурсів. Іноземні мови у вищій освіті: лінгвістичні, психолого-педагогічні та методичні перспективи : матеріали V Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції (Харків, 25 лютого 2021 р.). Харків : НЮУ ім. Ярослава Мудрого, 2021, С. 46–49. (0,25 ДА, стаття)
  25. Герасимчук Т. В., Губарєва О. С. Tехнологія підготовки майбутніх інженерів до професійного іншомовного спілкування (засобами інноваційних технологій). World Science: Problems, Prospects And Innovations : proceedings of the 9th International scientific and practical conference. (Toronto, May, 19-21, 2021). Canada. 2021. P. 236-241. (0,25 ДА, стаття)
  26. Губарєва О. С., Герасимчук Т. В. Розвиток комунікативної компетентності студентів в умовах онлайн навчання. Science and Education: Problems, Prospects and Innovations : proceedings of the 9th International scientific and practical conference. (Kioto, May,26-28, 2021 ) Japan. 2021. P. 223-229. (0,33 ДА, стаття).
  27. Mykhail Suknov, Nataliia Krynska. ELT written discourse vs. a teacher’s speech: experience of critical discourse analysis //(ISSN 2657-9774) Educational Role of Language Journal. Volume 2020-1(3). Examining Learner and Teacher Language Identity, pp. 7-16. (1,0 ДА)
  28. Сизонова С.М., Шалаєва В.В. Теоретичний аналіз проблеми розвитку іншомовної професійної комунікативної компетентності студентів технічного закладу вищої освіти на основі кредитно-модульної технології навчання.// Scientific Journal Virtus, March # 52, 2021. – С.106- 110. (0,6 ДА)
  29. Вергун Т.І., Смицька Т.В. Модель організації самостійної роботи на основі поєднання дистанційного навчання та методу проектів в процесі мовної підготовки студентів технічних закладів вищої освіти//Scientific journal Virtus.- Center of Modern Pedagogy ”Learning without Boarders”. – Canada. – April, 2021. – №53 (0,6 ДА)
  30. Валійова Т.Б. Моделі та технології підготовки студентів технічного університету до входження в єдине соціально-професійне середовище на основі дистанційно-модульного підходу при навчанні іноземної мови// Scientific journal Virtus. – Center of Modern Pedagogy “Learning without Boarders”. – Canada. – January, 2021. – №50, C.77-81. (стаття, 0,7 ДА)
  31. Валійова Т.Б., Вороніна К.В. Технології формування іншомовної комунікативної компетенції з професійно-орієнтованою спрямованістю на основі компетентнісно-модульної організації навчання студентів немовних закладів вищої освіти//Scientific journal Virtus. – Center of Modern Pedagogy “Learning without Boarders”. – Canada. – March, 2021. – №52, C.78-82. (стаття, 0,31 ДА)
  32. Парфьонова О.В. дидактичні ігри як засіб розвитку навичок усного мовлення студентів немовних факультетів.// Сучасна вища освіта: перспективні та пріоритетні напрями наукових досліджень: ІІ Міжнародна науково-практична конференція студентів, аспірантів та науковців: тези доповідей, Дніпро, 25 березня 2021р. [Електронне видання], – Дніпро: Університет імені Альфреда Нобеля, 2021.- 239 с. ISBN 978-966-434-507-8 (с.186-188) (0, 25 ДА)
  33. Парфьонова О.В., Кабанська О.С., Пліс В.П. Використання медіа засобів у викладанні філологічних дисциплін здобувачам вищої освіти. // Психолого-педагогічні проблеми вищої і середньої освіти в умовах сучасних викликів: теорія і практика: матеріали V Міжнародної науково-практичної конференції імені Г.С.Сковороди. Харків: “Мітра”, 2021. Т.1.313с. (с.202-205) (0, 33 ДА, стаття)
  34. Парфьонова О.В. Важливість використання освітніх платформ при навчанні англійської мови студентів немовних спеціальностей. Scientific forum: theory and practice of research: collection of scientific papers <<SCIENTIA>> with Proceedings of the I International Scientific and Theoretical Conference (Vol/ 2), June 18, 2021. Valencia, Kingdom of Spain; European Scientific Platform. ISBN 978-1-63848-585-8 DOI 10.36074/scientia-18.06.2021 (0, 18 ДА, тези)
  35. Парфьонова О.В., Скриль О.І. Філософське підґрунтя розуміння поняття “милосердя” як сімейної цінності. Червень 2021. (0,5 ДА, стаття)
  36. Савченко І.В., Семенець Е.І Використання дистанційних технологій навчання іноземної мови студентів в закладах вищої освіти//Scientific journal Virtus.- № 51,2021.- С.68-72 (0.6 ДА, стаття)

 

During the year, the teachers of the department took part in scientific conferences held on the basis of NURE and other universities.

Every year in May, the prospects for the scientific work of the department of advanced training of the teaching staff and ways of increasing the effectiveness of the scientific work of teachers and students are analyzed.