Дисципліни вільного вибору студента

Напрям 6.050103 «Програмна інженерія»

Ступінь бакалавра

  • Windows Azure
  • Автоматизація тестування
  • Вступ до ігрової аналітики
  • Гейм-дизайн
  • Динамічні ігри
  • Креативне проектування
  • Мови системного програмування: С, С++
  • Основи ігрової графіки
  • Основи розпізнавання образів
  • Програмні бібліотеки підтримки комп’ютерної графіки
  • Проектування ігрових додатків: графіка та аналітика
  • Розробка Internet-застосувань
  • Розробка Internet-застосувань за технологією ASP.NET
  • Розробка WPF-застосувань
  • Розробка застосувань з графічним інтерфейсом користувача
  • Розробка ігрових застосувань
  • Розробка інтерактивного медіа
  • Розробка корпоративних застосувань
  • Розробка мобільних застосувань
  • Спеціальні розділи теорії алгоритмів та структур даних (advanced)
  • Теорія графів та мережеві моделі
  • Теорія дискретних динамічних систем
  • Теорія складності (advanced)
  • Тестування web-додатків

Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення

Спеціалізація Програмне забезпечення систем

Ступінь магістра

  • Чисельні методи та високопродуктивні обчислення
  • Теорія дискретних структур
  • Теорія ігор та прийняття рішень
  • Теорія еволюційних та конфліктних систем
  • Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення
  • Спеціалізація Інженерія програмного забезпечення
  • Ступінь магістра
  • Чисельні методи та високопродуктивні обчислення
  • Теорія дискретних структур
  • Теорія ігор та прийняття рішень
  • Теорія еволюційних та конфліктних систем

Спеціальність 121 Інженерія програмного забезпечення

Спеціалізація Інженерія програмного забезпечення

Ступінь PhD

  • Теорія конфліктних систем
  • Формальні моделі та методи побудови багатозначних структур

зберегти цю сторінку в PDF