ХНУРЕ буде вчити школярів радіотехніці і інформатики

15.02.2016

Про це вчора, 12 лютого, на зустрічі домовилися провідні фахівці факультету комп’ютерних наук на чолі з деканом Андрієм Єрохіним і керівники Харківського обласного палацу дитячої та юнацької творчості – заступник директора з навчально-виховної роботи Юлія Посмітного і завідувач спортивно-технічним відділом Анатолій Рассамакін.

В основному обговорювали можливі напрямки співпраці з навчання школярів азам радіотехніки, веб-технологій і інформатики.

Учасники зустрічі обговорили можливості створення спільних гуртків для навчання дітей, а також складання навчальних програм. 

«У нас є безліч найрізноманітніших гуртків. Діти приходять, намагаються, якщо їм подобається – залишаються. Більшість гуртків у нас безкоштовні, а від шкільних уроків вони відрізняються відсутністю формалізму і повне право вільно вирішувати освітніх програм. Ефективність викладача визначається тим, скільки дітей до нього ходить.

Але якщо дитина кілька років займається в нашому гуртку з радіотехніки, це означає, що йому це цікаво і він зв’яже це хобі зі своєю професією і стане студентом ХНУРЕ », – зазначають викладачі. 

Основна мета партнерства – викликати у школярів інтерес до науки з малих років і підготувати їх до вибору професії. А школярам, які готують себе до діяльності на терені науки, молоді вчені будуть допомагати робити перші кроки і писати конкурсні роботи для Малої академії наук. 

Викладачі факультету КН проявили інтерес до такої співпраці і готові ділитися знаннями зі школярами, які, цілком можливо, незабаром стануть їх студентами.

Координатором по організації гурткової роботи від ХНУРЕ виступає викладач кафедри програмної інженерії факультету комп’ютерних наук, відомий ентузіаст для прийому радіопередач Ігор Сокорчук. 

Обговорення та угоди скоро оформляться в Договір про співпрацю, який буде підписаний найближчим часом, а робота викладачів факультету комп’ютерних наук ХНУРЕ в гуртках Харківського палацу дитячої та юнацької творчості розпочнеться вже в цьому році.

зберегти цю сторінку в PDF