Освітня програма Видавничо-поліграфічна справа

Освітня програма Видавничо-поліграфічна справа

В рамках освітньої програми “Видавничо-поліграфічна справа” вивчається проектування і розробка дизайну і оригінал-макетів друкованих та електронних видань за допомогою комп’ютерних видавничих систем (цифрових видавництв). Серед друкованих видань – книги, газети, журнали, рекламні продукти, етикетки, упаковки; серед електронних – електронні книги, рекламні комплекси для публікації на телебаченні і в Інтернеті, інтерактивні мультимедійні видання для публікації на цифрових носіях і мобільних пристроях. Проектування і розробка UI / UX, WEB-систем. Проектування технологічних процесів і забезпечення випуску високоякісної видавничої, поліграфічної та IT-продукції з використанням відповідних методів і засобів контролю.

Вміння і компетенції, якими буде володіти бакалавр за освітньою програмою Видавничо-поліграфічна справа:
1. Вміння формувати повнофункціональні медіа-продукти, проектувати інтерфейси, розробляти програми для мобільних пристроїв на основі відкритих інтерактивних компонентів;
2. Вміння проектувати і розробляти WEB-системи;
3. Вміння проектувати комп’ютеризовані технологічні процеси видавництв і друкарень;
4. Вміння проектувати дизайн і в цілому оригінал-макет друкованих та електронних видань;
5. Вміння використовувати і впроваджувати сучасні наукові методи і автоматизовані системи в видавничо-поліграфічний процес;
6. Вміння формувати систему менеджменту і управляти бізнес-процесами мультимедійних та поліграфічних видавництв.

Випускник за освітньою програмою Видавничо-поліграфічна справа може працювати:
1. Технологом-видавцем;
2. Технологом видавничо-поліграфічного виробництва;
3. Майстром виробничої дільниці;
4. Технологом з розробки електронних мультимедійних видань;
5. Розробником web-сайтів (front-enddeveloper – HTML / CSS / javascript);
6. Web-дизайнером (UI / UX designer, visualdesigner);
7. Контент-менеджером;
8. SEO-спеціалістом;
9. Юзабіліті-спеціалістом;
10. Проектувальником web-інтерфейсів;
11. Дизайнером на поліграфічних підприємствах і видавництвах, рекламних агентствах, дизайн-студіях, IT-компаніях, в редакціях журналів, газет, рекламних відділах підприємств, маркетингових і торговельних фірм.